فروش الکترونیکی شارژهمراه اول

فروش الکترونیکی شارژهمراه اول

فروش الکترونیکی شارژهمراه اول

فروش الکترونیکی شارژهمراه اول

همراه اول



خریدشارژ همراه اول با بانک تجارت 1) تلفن همراه و سیم کارت مربوطه را وسیله مزاحمت و سوءاستفاده قرار ندهم.
مجددا یادآور می‌شود تا زمان دریافت پیامک دعوت بر روی شماره‌ای که در زمان ثبت نام معرفی نموده‌اید، از مراجعه به دفاتر خریدشارژ همراه اول با بانک تجارت خودداری نموده و چنانچه ظرف 72 ساعت از زمان پرداخت، پیامک دعوت دریافت نشد، با مرکز تماس همراه اول تماس بگیرید.
همراه اول با طراحی و آماده‌سازی سرویس انتخاب شماره دلخواه "گلچین"، تسهیلات ویژه‌ای برای گروه‌های مختلف مشترکین و متقاضیان که تمایل به خرید محصولات و پیوستن به خانواده بزرگ همراه اول را داشته باشند فراهم نموده است. این سرویس به شما امکان می‌دهد تا بتوانید شماره دلخواه خود را از میان خریدشارژ همراه اول با بانک تجارت رنج‌ها و شماره‌های معرفی شده انتخاب و یا در صورت تمایل، معادل حروفی آن را مشاهده و خریداری نمایید.
شرکت ارتباطات سیار، در جایگاه بزرگترین اپراتور تلفن همراه خاورمیانه و به عنوان اولین و بزرگترین خدمات دهنده تلفن همراه در کشور، دارای قدیمی‌ترین و با ارزش‌ترین ذخایر شماره تلفن همراه در سراسر کشور بوده واکثریت هموطنان خریدشارژ همراه اول با بانک تجارت و ساکنان مقیم کشور عزیزمان ایران، به نوعی دارنده امتیاز حداقل یک شماره تلفن از میان محصولات سیم کارت دائمی یااعتباری دارای نشان تجاری "همراه اول" هستند و این امتیاز در طول سالیان گذشته به مرور، تبدیل به بخشی از هویت اجتماعی، بازرگانی و حتی فردی اعضاء خانواده بزرگ همراه اول گردیده است.
متقاضیان محترم پس از انجام مراحل ثبت نام و اخذ شناسه قبض و پرداخت و همچینن دریافت کد فعال سازی، می‌بایست ابتدا وجه ثبت نام را در مهلت تعین شده با استفاده از شناسه قبض و پرداخت و از طریق مراجعه به درگاه خریدشارژ همراه اول با بانک تجارت اینترنتی پرداخت قبوض بانک‌ها، دستگاه‌های خودپرداز، تلفن بانک، پایانه‌های فروش و ... پرداخت نموده و متعاقباً پس از دریافت پیامک دعوت به مراجعه به دفتر از سوی همراه اول، با در دست داشتن کارت ملی، تصویر شناسنامه، اطلاعات ثبت نام و رسید پرداخت، به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی شهر محل واگذاری که انتخاب نموده‌اند مراجعه و سیم کارت خود را دریافت نمایند.
مشتری گرامی: جهت اطلاع از مقررات و ضوابط عمومی تقاضا و اشتراک می‌بایست این قسمت را با دقت بخوانید. لازم به ذکراست گذر از این مرحله و تایید شما به معنی پذیرفتن مقررات و ضوابط می‌باشد و چنانچه به علت نقص در انجام کامل و درست هر یک از مراحل فوق و یا عدم رعایت شرایط عمومی ثبت نام و همچنین ضوابط و زمان‌بندی‌های مقرر که در بخش‌های بعدی فرآیند ثبت نام و دریافت سیم کارت تنظیم و درج خریدشارژ همراه اول با بانک تجارت شده است، امتیاز شماره گلچین خریداری شده ابطال گردد این شرکت مسئولیتی برای جبران آن نخواهد داشت.
2) در استفاده از تلفن همراه خریدشارژ همراه اول با بانک تجارت خود تنها از تجهیزات مجاز استفاده نمایم.
مقررات و ضوابط عمومی: خریدشارژ همراه اول با بانک تجارت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد