فروش الکترونیکی شارژهمراه اول

فروش الکترونیکی شارژهمراه اول

فروش الکترونیکی شارژهمراه اول

فروش الکترونیکی شارژهمراه اول

شارژ همراه اول

: در مواردی شارژ همراه اول چون سرویس "FDN"، مورد استفاده واقع خواهد شد.
قبل از استفاده از سرویسها بالاخص سرویس رومینگ از تعرفه آنها مطلع گردید. شارژ همراه اول
ارائه رسید انجام خدمت از شارژ همراه اول سوی دفاتر خدماتی بخش خصوصی جهت کلیه خدمات بمنظور پیگیری الزامی میباشد.
ب- دستگاه مشترک مورد شارژ همراه اول نظر خاموش می‌باشد (زمانی که مشترک، تلفن همراه خود را خاموش نموده یا سیم کارت سوخته باشد).
الف- برقراری ارتباط با مشترک مورد نظر، مقدور نمی‌باشد (این پیام در مواقعی ارسال می‌شود که شارژ همراه اول تلفن همراه به علت بدهی یا دلایل فنی قطع باشد).
پیام‌های شارژ همراه اول شنیداری
PIN 1: به جهت افزایش امنیت سیم کارت پس از فعال نمودن شارژ همراه اول آن در منوی مربوطه ("Security" یا "امنیت و ایمنی" و ...)، در هنگام روشن نمودن دستگاه، این عدد رمز درخواست خواهد شد.
در مواقعی که مشترک شارژ همراه اول علی‌رغم شماره‌گیری صحیح، به دلایلی موفق به برقراری ارتباط با مخاطب مورد نظر نمی‌شود، پیام‌هایی به شرح ذیل ارسال می‌گردد:
پیام‌های صفحه نمایشگر، متناسب با نوع و مدل گوشی، متفاوت است که مفاهیم شارژ همراه اول آن نیز مخصوص همان گوشی تلفن می‌باشد.
هرگونه خمیدگی سیمکارت, واردآمدن ضربه یا فشار بر آن احتمال غیر قابل استفاده بودن شارژ همراه اول آن را افزایش می دهد.
د- شماره مورد نظر در شبکه موجود نمی‌باشد (این پیام برای موقعیتی است که شماره مورد نظر شارژ همراه اول تخلیه شده، یا هنوز دایر نشده است و یا عمیات DIVERT اشتباه صورت گرفته است). شایان توجه است، این پیام زمانی که عملیات شماره‌گیری اشتباهاً صورت پذیرد نیز، شنیده خواهد شد (تعداد ارقام، کمتر یا بیشتر شماره‌گیری شده باشد). به عنوان مثال ******-0912
از واگذاری تلفن همراه خود بصورت شرایطی خودداری نموده و صرفا" با حضور در دفاتر شارژ همراه اول خدماتی نسبت به انتقال اقدام نمائید.
در هنگام سفر به شهرهای مرزی بدلیل مجاورت اپراتورهای دارای شارژ همراه اول رومینگ و احتمال افزایش هزینه مکالمات, در منوی گوشی, جستجوی شبکه (Network Searching) را در حالت تنظیم دستی (Manual) قرار داده و اپراتور ایران را انتخاب نمائید.از قرار دادن سیمکارت در مجاورت میدان مغناطیسی, رایانه و... خودداری نمائید.
بمنظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از به امانت شارژ همراه اول گذاردن سیمکارت, شناسنامه تلفن همراه و مدارک شناسائی خود نزد دیگران خودداری نمائید.
ج- در حال حاضر تماس با مشترک مورد نظر امکان پذیر نمی‌باشد، لطفاً بعداً شماره‌گیری نمایید (این پیام حاکی از آن است که مشترک در مکانی، خارج از پوشش شبکه تلفن همراه، قرار دارد که اصطلاحاً این نقاط شارژ همراه اول را نقاط کور می‌نامند یا ترافیک شبکه مانع برقراری ارتباط با مشترک می‌باشد).
از شارژ همراه اول افشای رمزهای خصوصی سیمکارت (Pin1-Pin2-Puk1-Puk2-Barring) و گوشی تلفن همراه (Securitycode) خود به دیگران خودداری نمائید.
مفاهیم این پیام‌ها که شارژ همراه اول روی صفحه نمایشگر گوشی‌های تلفن همراه به نمایش درمی‌آید، در دفترچه راهنمای هر گوشی به طور مشروح توضیح داده شده است.در مورد پیام 8، در صورت، سه بار اشتباه وارد کردن رمز PIN، درخواست رمز PIN می‌شود که پس از هفت بار وارد کردن رمز اشتباه، سیم کارت می‌سوزد. شایان ذکر است PUK 1 مربوط به PIN 1 و PUK 2 مربوط به PIN 2 می‌باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد