فروش الکترونیکی شارژهمراه اول

فروش الکترونیکی شارژهمراه اول

فروش الکترونیکی شارژهمراه اول

فروش الکترونیکی شارژهمراه اول

شارژ همراه اول

هلند، لوکزامبورگ و بلژیک با تغییر جزئی، آن را پذیرفتند و در سال 1989 قبرس نیز شارژ همراه اول به این شبکه پیوست. در این زمان بود که کانادا سیستم AMPSآمریکا راپذیرفت.
بر این اساس در طول برنامه سوم، 4 میلیون و 590 شماره تلفن همراه واگذار شد که با 934.8 درصد رشد رو به رو بوده است و ضریب نفوذ تلفن همراه از 78/0 درصد در ابتدای برنامه سوم به 7.50 درصد در انتهای برنامه افزایش پیدا کرد و سه شارژ همراه اول استان اول از نظر ضریب نفوذ در پایان برنامه سوم تهران، اصفهان و یزد و نیز از نظر عملکرد واگذاری تلفن همراه تهران، اصفهان و فارس اول بودند.
درسال 1985 میلادی انستیتو ETSI - EUROPEAN TELECOMMUNICATION STANDARD INSTITUTE متشکل از 17کشور شارژ همراه اول اروپایی درصدد طراحی و ابداع یک استاندارد مشترک برای تاسیس شبکه سلولی برآمد تا این استاندارد به صورت هماهنگ، طرح تلفن سیار دیجیتال را اجرا کند، این استاندارد GSM نام گرفت. در حال حاضر، استاندارد GSM شامل سه سیستم است که عملکردهای اساسی کاملاُ یکسانی دارند ولی باند فرکانس آنها متفاوت است.
این فناوری در سال 1975میلادی از سوی کشورهای اسکاندیناوی با سیستم آنالوگ به شارژ همراه اول بازار عرضه شد.
در سال1986میلادی شبکه جهانی اطلاع رسانی اینترنت، فراگیرترین شبکه اطلاع رسانی بین الملل، راه اندازی شد و در سال 1987 میلادی طرح باند باریک انتخاب شد و در همان تاریخ 13 کشور اروپایی یادداشت تفاهمی تحت عنوان(MOU) MEMORANDUM OF UNDER STANIG امضا کردند، مبنی بر اینکه هر عضو متعهد شد تمام مشخصاتGSM را رعایت کند. همچنین باموافقت این 13 کشور، بازار بزرگی نیز برای فعالیت های تجاری دراین زمینه باز شد. با گسترش شبکه های اطلاع رسانی عمومی شارژ همراه اول در کنار شبکه های تلفنی، نیاز به یکپارچه سازی آنها در دهه 1980 میلادی احساس شد و منجر به ایجاد شبکه ISDN گردید. شبکه ISDN در پی تحقیقات و تلاش های دانشمندان در زمینه فناوری دستگاه های رقمی یا دیجیتال دردهه 1960 بوجود آمد. در سیستم دیجیتال، ارتباط قطعات، دستگاهها و تجهیزات، براساس دیجیت (اعداد) است و کار مکانیکی در آن بسیار کم و فاقد صدا و حرکت است.
در سال 1983میلادی امریکا سیستم شارژ همراه اول (NMT) Nordic Mobile Telephone را وارد بازار کرد.
سیر تحول تلفن همراه درجهان شارژ همراه اول
سرویس‌های ویژه ای که شارژ همراه اول هم اکنون مشترکین همراه اول از آن بهره‌مند هستند شامل انتقال و انتظار مکالمه‌، نمایشگر شماره‌، مکالمه گروهی ،سرویس FDN ، محدودیت مکالمه، اتصال به نمابر و دیتا، پیام کوتاه، پیام صوتی، اینترنت همراه، پیام چند رسانه ای و سرویس رومینگ بین‌الملل ‌می باشد.
فکر متحرک یا سیار کردن تلفن و بکارگیری آن در مکان های مختلف به منظور بهره گیری بیشتر از این وسیله، از دهه 1960 میلادی در کشور های اسکاندیناوی (سوئد، شارژ همراه اول نروژ، دانمارک و فنلاند) پا گرفت و در اواخر آن دهه، اولین تلفن نقطه به نقطه به کار گرفته شد که نقطه عطفی در روند مخابراتی به شمار آمد و این ایده دیرینه انسان به تحقق پیوست.
امروزه در جهان ارتباطات، تلفن به عنوان یک شارژ همراه اول وسیله ارتباط شخصی بیشترین موارد استفاده را داراست.
فناوری های جدید در دو دهه اخیر تأثیرات بسیاری بر زندگی داشته اند و تا حد زیادی سبک زندگی ما را تغییر داده اند. تلفن همراه از پدیده هایی است که زندگی جوامع بشری را تحت الشعاع قرار داده است. در همین راستا، نخستین مرحله از راه اندازی فناوری تلفن همراه در سال 73 با دایری 9200 شماره در شهر تهران آغاز شد. بنابراین با توجه به نیاز و شارژ همراه اول تقاضای مردم به این پدیده، فعالیت هایی متناسب با جهت گیری جهانی برای توسعه شبکه تلفن همراه در اهداف عالی مجموعه مخابرات کشور صورت گرفت. در پایان سال 82، این شبکه دارای 3 میلیون و450 هزار مشترک بود که این تعداد به حدود 52 میلیون شماره در حال حاضر (توسط همراه اول) رسیده است. هم اکنون شبکه همراه اول علاوه براین افزایش، بیش از 67 هزار کیلومتر جاده و 1163 شهر را تحت پوشش دارد.
ژاپن نیز سومین کشور در جهان بود که سیستم سیار خود را با ویژگی های دو نوع اسکاندیناوی و امریکایی به نام HCMS عرضه کرد و سپس سیستم NTT با قابلیت اتصال به شبکه را ایجاد نمود. انگلستان در سال شارژ همراه اول 1985 میلادی با عرضه سیستم TACS بود که به گروه دارندگان تلفن سیار پیوست و سپس ایرلند نیز این سیستم را پذیرفت. پس از این تاریخ، سیستم NMT با فرکانس 450 مگاهرتز در کشورهای دانمارک، نروژ، سوئد و فنلاند مورد استفاده قرارگرفت و این کشورها نیز به شبکه استفاده کنندگان از این سیستم پیوستند.
اولین شبکه تلفن متحرک (NMT) Nordic Mobile Telephone نیز از سوی همین کشورها راه اندازی گردید. در اوایل سال 1980 میلادی، شارژ همراه اول استفاده از تلفن های دیجیتالی در اتومبیل مورد توجه قرار گرفت.
در سال 1977 میلادی کانادا اولین شبکه شارژ همراه اول اطلاعات عمومی را طراحی و راه اندازی کرد. شبکه های عمومی اطلاع رسانی جهانی با استفاده از کامپیوتر، ماهواره و گیرنده ها و فرستنده های ماکروویو به وجود آمده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد